čtvrtek 3. ledna 2013

Srubík na rty od LUSH

Krásný den, přeji všem :)
táák tu máme další článek - vím, že vás tu asi teď hodně zasypávám recenzemi, ale to víte, momentálně pracuji a byly Vánoce, tak mám teď hodně kosmetických výrobků na zhodnocení :)...

Dovolte, abych vám tedy představila mého momentálně velice dobrého kamaráda a to srubík na rty. Máte v zimě také problém se rty? Jsou popraskané, suché a bolavé? Tak neváhejte a kupte si tento malý zázrak! Já jsem si ho dříve chtěla koupit, ale potom mi přišlo moc - dát za něj 250 Kč.. a tak jsem to nechala plavat, no a světe div se! jednou jsem šla nakupovat do LUSH a tohoto pomocníka jsem dostala jako dárek k nákupu :).. Příchuť má vanilkovo-čokoládovou a je opravdu doslova k sežrání (a co, taky ho sníst můžete, je to cukr).. No a v čem spočívá jeho kouzlo? Nandáte si trochu na prst a poté si přejíždíte po rtech - je to pro ně takový peeling :). Krásně vám rty zjemní a co víc, je to fakt mňamka! Pokud si ale budu tento peeling znovu kupovat, určitě zkusím tu žvejkovou příchuť :)...







4 komentáře:

  1. Zboznuju Lush, ty jejich vecicky jsou tak roztomily, a hlavne vonavy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak které, některé mi fakt smrdí, ale účinné jsou snad všechny :)

      Vymazat
  2. Taky jsem fanynka Lush. Nejraději mám šampon daddy-o. Dát za balzám na rty 250 korun mi taky přišlo hodně, když jsem si pořizovala máslo na rty od Korres, ale je to nejlepší věc na pusu co znám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :).. ono sice za ně člověk dá dost peněz, ale poměrně dlouho vydrží a hlavně - tělu se odvděčí :)

      Vymazat