pondělí 14. ledna 2013

Hurraw! pro sladkou pusinku


Přesně takovéto krásně zvláčněné rty vám zaručí Hurraw! Já vyzkoušela tyto tři:

1. Denní péče - mátový balzám (zelený)
2. Barevný višňový balzám (červený)
3. Noční péče (černý)




Úplně nejraději mám zelený - mátový. Hrozně trpím na rozpraskané, suché až šupinaté rty :( a proto jsem si ho vybrala - je protibakteriální a hojí bolavá místa! A světe div se! Je to pravda :).. bohužel ho pořád používám a tak mi už došel (ale vydržel mi dost dlouho!! - od listopadu 2012 - na to, že jsem si s ním rty natírala denně milionkrát :D). Můj druhý výběr - červený višňový je úžasný v tom, že nejen, že krásně zvláční rty, ale i je zabarví dočervena. Bohužel nemohu používat rtěnky, protože mi neskutečně rty vysušují a ne každý lesk na rty mi sedne - vím jistě, že po jiném už nesáhnu! :) No a nakonec černý - noční péče. Musím se přiznat, že jsem ho používala jeden čas i ve dne :).. Nádherně zvláční rty a když se ráno probudím, tak je nemám suché, což je příjemná změna :)...

Takže za mě: 10,5 hvězdiček z 10 a jdu si objednat nové :)

A co vy, máte zkušenosti s balzámy Hurraw!?

Žádné komentáře:

Okomentovat