pondělí 31. prosince 2012

Novoroční předsevzetí

Áno, ani na těchto stránkách nepřijdete o tento článek :). Jen pořád přemýšlím, co vlastně všechno chci změnit. Možná to sem ještě později dopíšu :)

Nejdříve tu ale lehce zrekapituluji minulý (skoro minulý) rok 2012:

Strávila jsem 2 měsíce sama v Srbsku na praxi, kde jsem musela mluvit pouze srbsky, mít na starosti romské děti, které uměly srbsky a některé jen romsky.. a všechno jsem to zvládla - tato zkušenost mě posunula hodně kupředu, už si nepřijdu tak neschopná :). Nedokončím Vyšší odbornou školu Caritas v Olomouci, na které jsem dva roky studovala. Na jednu stranu je to škoda, na druhou.. jsem ráda, že jsem pryč, když vidím, co prožívají moji bývalí spolužáci. A vyhodit mě jen proto, že jsem neudělal jednu zkoušku z 20ti? Momentálně jsem šťastnější a živější než jsem kdy na Caritas byla :)... Takže to tak prostě mělo být. S přítelem jsme spolu 2 roky a jsme šťastní. Od té doby, co jsem skončila se školou pracuji každý měsíc a to i za cenu cestování - práce v Olomouci, v Praze.. Díky tomu, že pracuji a vydělávám si, mohla jsem konečně alespoň trochu dopřát svým nejbližším bohatého Ježíška - a to mě potěšilo na těchto Vánocích nejvíc!



A teď už předsevzetí na rok 2013:
  • dostat se na Právnickou fakultu UK v Praze
  • najít si brigádu (nebo praxi) v advokátní kanceláři
  • každý měsíc pracovat (brigáda)
  • podívat se do Srbska :)
  • vymalovat si pokoj
  • uspořádat šatník
  • každý den dát na blog alespoň 1 článek
  • udělat certifikát FCE z angličtiny
  • mít uklizeno v pokoji :)
  • pravidelně cvičit a starat se o jídelníček den dopředu
  • pomoci Svobodě zvířat
  • naučit se šetřit
  • udělat si pořádek ve věcech

Doufám, že se nevzdám :)! Jaké máte novoroční předsevzetí vy? A za co jste rádi/neradi za minulý rok?

2 komentáře:

  1. svelé predsavzatia!! :) dúfam že sa ti ich podarí naplniť :) .. ja sa budem snažiť určiť čo najviac na maturitu, jesť zdravo a viac cvičiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné predsavzatia. Ja ich mám tiež niekolko...

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat