úterý 1. ledna 2013

Big Blue z LUSH

Představuji vám prvního miláčka z LUSH! - popravdě ani nevím, jak jsem na tuhle kosmetiku narazila, ale jsem neskutečně ráda, že jsem ji objevila! Jediné, co mi na ní dost vadí je to, že je opravdu předražená - i oproti cenám, které jsou ve Velké Británii - odkud kosmetika LUSH pochází - smutné je, že někdy to je rozdíl třeba 200 - 300 Kč.. což už je dost. Ale co bych neudělala pro netestovanou kosmetiku na zvířatech? Navíc se mi líbí, že nepoužívají palmový olej (kvůli kterému se kácejí pralesy). Mám pro vás připraveno poměrně dost recenzí této značky, tak se máte na co těšit :).

Bohužel doma nemáme vanu a tak si nemohu tak často vychutnávat úžasné balistiky. Naštěstí ale můj milovaný ♥ doma vanu má a tak si sem tam nějakou tu balistiku užijeme spolu :)...

Nejvíce nás zaujala tahle - BIG BLUE - pokud je vám také smutno po moři, neváhejte a kupte si jí! Vodu obarví na modro, krásně voní, ale co je úplně nejlepší? Jsou to řasy, které BIG BLUE obsahuje a po vhození do vody se z ní pomalu oddělují.

S přítelem jsme ve vaně leželi snad víc než hodinu a pořád se nám ji nechtělo vypouštět a tak jsme dopouštěli teplou vodu až jsme vyplácali bojler :)... Když už jsme se začali nudit, tak jsme hráli, kdo nachytá více řas :) :)..

Mám hodně citlivou kůži a bohužel trpím atopickým ekzémem, tak vše nesnesu, musím ale říct, že tato koulička mě nejen nevysušila ani nijak nepodráždila pokožku, ale dokonce i pomohla.. jako kdybych byla u moře! :) Za sebe ji tedy mohu rozhodně doporučit!

Máte zkušenosti s BIG BLUE? :) Koupíte si ji?









Žádné komentáře:

Okomentovat