neděle 30. prosince 2012

Tak tedy tu máte něco o mně...

Jmenuji se Tereza a je mi skoro čerstvých 22 let. Pocházím z malého města na Vysočině. Momentálně nestuduji, ale mým velkým snem je dostat se Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Proto teď veškerý volný čas trávím s psychologií, sociologií, filozofií, politologií, ekonomikou, právem a dějepisem.. no a samozřejmě s testy OSP R. Snažím se pracovat - většinou dělám hostesku, fotomodelku... Jsem ulítlá na kosmetiku, která není testovaná na zvířatech a po dlouhém procesu se mi povedl jeden velký krok kupředu - v mém kosmetickém ráji nenajdete značku, která svou kosmetiku na zvířatech testuje - a za to jsem na sebe pyšná! Je pravda, že si člověk docela připlatí, ale stojí to za to (více na www.pomipo.blogspot.com) No, nevím, co sem dále rozepisovat, kdyžtak se ptejte - od toho jsou komentáře ;)





4 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že právě já jsem se stala tvou první členkou :) To se mi snad ještě nikdy nestalo :) Přeji Ti hodně úspěchů, štěstí (a to nejen v blogování, ale i v životě) a hlavně spoustu skvělých čtenářů a čtenářek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, první členka! :) Udělala jsi mi obrovskou radost :), děkuju!!! :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné! Přeju ti, aby ses na práva dostala. Já je momentálně studuju a už od druháku je nesnáším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty se máš :), já bych ráda přeskočila tu etapu SCIO :D Jakou právnickou studuješ? UK?

      Vymazat