pátek 28. prosince 2012

Vykecávací...


Poslední dobou chodím spát hrozně pozdě a pak jsem ráno jak praštěná a nemohu vstát. Chybí mi řád - sice ho nemám ráda, ale pořád potřebuji nějakou aktivitu - chodit do školy, do práce... Asi byste měli vědět něco více o mně a tak vám sem zítra napíšu kratičký (doufám) článek. Jen tak v rychlosti - je mi čerstvých 22 let a pravým jménem jsem Tereza. Jsem z malého - ale známého - městečka na Vysočině.  Momentálně bohužel nestuduji, v květnu tohoto roku jsem neudělala zkoušku z jednoho předmětu a tak jsem ze školy byla vyloučena - osud tomu prostě nechtěl... Mým velkým snem je dostat se na Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V budoucnu bych chtěla být úspěšnou právnickou nebo pracovat jako sekretářka u právníka a nebo by mě zajímala práce v soudnictví (ovšem ne jako soudce :)). No a taky... a víte co, to vám napíšu zase jindy :).. teď už jdu spát.. nebo spíš.. jdu trávit noc s velkou bichličkou s názvem Základy psychologie od Milana Nakonečného (590 stran) a dnes začínám! Super :)!!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat