pondělí 31. prosince 2012

AMIE - opravdová kamarádka podruhé :)

O kosmetice AMIE jsem již psala v článku Amie - opravdová kamarádka, teď už vám představím jen jednotlivé produkty pro čistou a krásnou pleť :)... Ve výše uvedeném článku můžete najít recenzi na odličovač očí a nyní vám představím odličovač obličeje a dekoltu.




Lepší odličovač jsem snad nikdy neměla. Je úžasný, jemný, voňavý, nedráždí pokožku a opravdu krásně vyčistí pleť. Dokonce ani pleť nevysušuje, ale i tak ji radši natírám ještě hydratačním krémem o kterém bude článek příště. Je poměrně dost tekutý, ale není to jeho vada :).. Výhoda je, že máte odličovač a toner v jednom, což se určitě vyplatí. Nevím jak vy, ale já nemám ráno moc času, abych mohla být u zrcadla dlouho a tak jsem ráda za každou "vychytávku", která mi tento čas pomůže zkrátit. Koupit ho můžete poměrně za slušnou cenu (139 Kč) na stránkách www.mojesminky.cz - slečna, která stránky má na starosti je moc milá!

Tak co, vyzkoušíte? Máte s touto značkou zkušenosti? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat